Δίαιτα 7 Ημερών - Η Γνώμη Μου

Πριν λίγες μέρες αναρτήθηκε στο EasyDiet4u ένα νέο άρθρο (δεν το έγραψα εγώ) που θα ήθελα να σχολιάσω στη σημερινή μου ανάρτηση και έχει τίτλο "Η Δίαιτα 7 Ημερών". 

Η συγκεκριμένη δίαιτα είναι μια από τις πραγματικά ακραίες επιλογές που μπορεί να κάνει κανείς και το μόνο που τη σώζει -και διευκρινίζεται στη EasyDiet4u- είναι το μικρό χρονικό διάστημα που προτείνεται πάντα να ακολουθηθεί.


Update 26 Ιουλίου 2014


Εχω γράψει ένα άρθρο σχετικά με τη Δίαιτα 7 Ημερών Με Χυμούς στο Diaita.net.gr, όπου σας δίνω το πρόγραμμα της δίαιτας και μια λίστα με ψώνια και έξοδα σε εκτυπώσιμη μορφή (pdf) ώστε να μπορείτε να έχετε πρόχειρες τις βασικές πληροφορίες που σας χρειάζονται.

Εκτός από το πρόγραμμα και τη λίστα, σας έχω άλλο ένα δώρο έκπληξη!

Διαβάστε το άρθρο μου Η Δίαιτα Των 7 Ημερών Με Χυμούς και αφήστε μου ένα σχόλιο για να μου δώσετε κουράγιο να συνεχίσω να γράφω άρθρα που βοηθούν τον κόσμο να ελέγξει το σωματικό του βάρος. Ευχαριστώ!
 
Ας συνεχίσουμε με τα δικά μας και ας μιλήσουμε για μια διαφορετική, απλή και αποτελεσματική προσέγγιση της δίαιτας των 7 ημερών.

Τι ακριβώς είναι η δίαιτα 7 ημερών

Είναι ένα πρόγραμμα διατροφής με μεγάλη δυσκολία, αλλά υποσχόμενο θεαματικά αποτελέσματα. Δεν έχω σκοπό να το κατακρίνω όπως γίνεται συνήθως, αλλά μόνο να καταθέσω την προσωπική μου άποψη.

Η δίαιτα 7 ημερών είναι μια λύση που πραγματικά μπορεί να βοηθήσει κόσμο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Μια από αυτές είναι αν κάποιος θέλει να ξεκινήσει να χάνει κιλά, ζητάει κάτι πολύ δραστικό για αρχή και έχει σκοπό να συνεχίσει μετά με κάτι πιο ασφαλές. Δεν είναι τόσο κακό λοιπόν να πιέσει λίγο τον εαυτό του, ώστε να κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το στόχο του και να έχει την κατάλληλη ψυχολογία ώστε να συνεχίσει.

Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που η δίαιτα 7 ημερών μπορεί να φανεί χρήσιμη σε κάποιον, αλλά θα προτιμούσα να μην αναφερθώ, γιατί είναι πιο πολύπλοκες και καλό είναι να ξέρει καλά τι κάνει αυτός που την ακολουθεί.

Τα προβλήματα που παρουσιάζονται καθώς και τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει κανείς ακολουθώντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα, μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά στο άρθρο:

Εγώ θα ήθελα μόνο να τονίσω, ότι από την προσωπική μου εμπειρία υπάρχουν θεαματικά αποτελέσματα και μπορείτε να περιμένετε χάσιμο 4 έως 6 κιλών σε 7 ημέρες. Είναι κάτι εντυπωσιακό και αν κάποιος ακολουθήσει κατά γράμμα όσα ζητούνται στο πρόγραμμα, θα χάσει σίγουρα αρκετά κιλά.

Θέλω επίσης να αναφέρω άλλη μια φορά ότι η δίαιτα 7 ημερών δεν πρέπει να ακολουθείται για πάνω από 7 ημέρες! Μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στον οργανισμό και τα αποτελέσματα δεν θα είναι πάντα θετικά, αφού θα "κλειδώσει" το μεταβολισμό μας.

Κλείνοντας οφείλω να προειδοποιήσω ότι είναι αρκετά δύσκολη και θα σας ταλαιπωρήσει. Αν μείνετε στο όριο των 7 ημερών δεν θα πάθετε και κανένα κακό, αλλά σίγουρα θα σας κουράσει. 

Αν θέλετε να δείτε το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ:
http://www.easydiet4u.com/diaita-7-imeron.html

Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου. Αν σας αρέσουν όσα γράφω, μπορείτε να πατήσετε το κουμπάκι με το "+1" ακριβώς κάτω από την ανάρτηση και να γραφτείτε στην RSS ροή μου. Καλή σας ημέρα!


31 σχόλια:

  1. Κατερίνα Χαίρομαι που διαβάζω τέτοιου είδους κείμενα σχετικά με δίαιτες και λέγονται και τα μειονεκτήματα και όχι μόνο τα θετικά. Κι έτσι πρέπει για να γνωρίζει ο κόσμος τα συν & τα πλυν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για σου Μαράκι.
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι που σου άρεσε το άρθρο μου.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω θα το δοκιμάσω και απο σήμερα μάλιστα.
    Αν βγεί αληθινό και χάσω τα 5 κιλά τόσο εύκολα (δε χρειάζομαι περισσότερα) τότε θα έρθω να σε φιλήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thalassokrator...

    Το ότι θα χάσεις κιλά είναι γεγονός.
    Πρέπει να ξέρεις ότι δεν είναι εύκολη δίαιτα και θα πιεστείς.
    Αφού το αποφάσισες όμως... Επάνω του!
    7 ημερούλες είναι. Μην κάνεις παρατυπίες γιατί θα τα χαλάσεις όλα.

    Περιμένω νέα σου. Καλή αρχή!

    (Με την ευκαιρία... Είδα το blog σου. Είναι κάτι το διαφορετικό ρε παιδί μου! Πολύ μου άρεσε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμενα μου αρέσει το δικό σου γιαυτό και θα έχει την ανάλογη θέση στο πειρατικό.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ και να τονίσω οτι εισαι ευγενέστατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω! Τιμή μου!
    Κάνω μεγάλη προσπάθεια ώστε να προσφέρω κάτι που να βοηθάει όσους χρειάζονται κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκη καλημέρα και από εδώ!! Μου άρεσε πάρα πολύ το blog σου και οι χρήσιμες συμβουλές σου!! Θα τα λέμε συχνά από εδώ και πέρα!! Φιλιά πολλά, Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από εδώ!
    Χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου.
    Σίγουρα θα τα λέμε.
    Χάρηκα που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κατερίνα. Πολύ ωραίο και χρήσιμο το μπλογκ αν και το δικό μου είναι ...αντίθετο χαχαχα! Βέβαια λάτρεψα τα άρθρα σου γιατί κι εγώ είμαι σε δίαιτα-διατροφή και προσπαθώ να χάσω κιλά!! Καλό απόγευμα! Tantekiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Tante Kiki...

    Καλημέρα!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Είδα και το δικό σου blog και πραγματικά εντυπωσιάστηκα!
    Καλή συνέχεια με τη δίαιτα σου. Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζητώ συγνώμη, αλλά για κάποιο λόγο δεν είχα ειδοποίηση για το μήνυμα σου.
    Θέλω πολύ να μάθω πώς τα πήγες με τη δίαιτα που ξεκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα κι από εμένα. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου. Ναι, και το δικό μου μπλογκ αντίθετο είναι.... καθολου ευγενικο! :)

    Εγώ πράγματι έχασα 7 κιλά με αυτή τη δίαιτα και τα κιλα τα πήρα σε ένα χρονο, και εφόσον πλέον σταμάτησα να προσέχω και ετρωγα ωσαν γουρούνι.. Ο προπονητης μου στο στιβο μου είπε οτι ειναι η μόνη χημική διαιτα που μπορείς να τη συστήσεις στον καθένα ΑΡΚΕΙ να την ακολουθήσει ΜΟΝΟ για 7 μέρες. Το ιδανικο είναι, λέει, τρεις φορες το χρόνο, ωστε να αποτοξινώνεται ο οργανισμός από όοολα αυτά που τρώμε συνήθως. Αυτά ξέρω εγώ. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΣ..ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΣΚΕΤΟΣ?

      Διαγραφή
    2. Ο καφές επιτρέπεται κατά τη γνώμη μου. Σκέτος πάντα.

      Κάποιοι νιώθουν καλύτερα γιατί τους κρατάει σε κάποια ενεργητικότητα και δεν νιώθουν κούραση. Κάποιοι άλλοι τον αποφεύγουν γιατί έχουν ήδη κάποια ένταση από τη δίαιτα που είναι εξαιρετικά απαιτητική.

      Η επιλογή είναι δική σας!

      Διαγραφή
  14. @ Περί ανέμων και υδάτων...

    Έχω γραφτεί κιόλας στο blog σου και μου φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Θα σε παρακολουθώ!

    Είναι πραγματικά χρήσιμα αυτά που γράφεις, γιατί ξέρω καλά ότι αυτή η δίαιτα λειτουργεί, και είσαι ένα ακόμη παράδειγμα που το επιβεβαιώνει.

    Πρέπει να τονίσω για άλλη μια φορά -όπως έκανες κι εσύ και ο προπονητής σου- ότι πρέπει να ακολουθείται μόνο για 7 ημέρες.

    Μπορείς να μας πεις για πόσο καιρό ακριβώς κράτησες τα κιλά σου, και κατά πόσο χρεώνεις το ότι έτρωγες σαν "γουρούνι" σε σχέση με τη δίαιτα 7 ημερών;
    Πιστεύεις δηλαδή, ότι αν πρόσεχες περισσότερο, θα είχες κρατήσει το βάρος σου;

    Ευχαριστώ για τα σχόλια σου!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Περί ανέμων και υδάτων...

      Ρίξε μια ματιά εδώ... Είναι ένα βιβλίο που δίνω σε φίλους μου δωρεάν και αναφέρεται σε τροφές που καίνε το λίπος!

      http://www.easydiet4u.com/kanelaki-friends.html

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν... πιστεύω ότι ήταν ερκετά εύκολο να κρατήσω τα κιλά.. αλλά λόγω μιας κατάθλιψης που πέρασα, δεν έκανα τίποτα άλλο παρα μόνο έτρωγα... Δεν είναι λογικό να μπουν τα κιλά?? Τα κράτησα χωρίς μεγάλη δυσκολία περίπου 7-8 μήνες και μέσα σε 4 μήνες που άρχισα τον αγλέωρα, τα πήρα μονομιάς...!!
      Την έκανα ξανά την προηγούμενη εβδομάδα αλλά μόνο για 5 μέρες και έχασα 5 κιλά! Όλοι το κατάλαβαν! Σταμάτησα για 2 μέρες και από την περασμένη Δευτέρα την ξαναάρχισα για να την κάνω κανονικά.
      Να τονίσω ότι δεν την ακολουθώ κατά γράμμα, οπότε και δε μ ου είναι τόσο δύσκολη.. χρησιμοποιώ λάδι, πίνω καφέ και χυμούς με προσθήκη ζάχαρης... οπότε δεν κινδυνεύω από κάτι. Επίσης, ήθελα να πω πώς σε αυτή τη δαίτα, όσο πιο πολύ τρως και πίνεις από τα προτεινόμενα τρόφιμα, τόσο πιο πολύ χάνεις και όχι το αντίθετο.

      Διαγραφή
  15. @Περί ανέμων και υδάτων...

    Εσύ παιδί μου τα ξέρεις καλά τα κόλπα!
    Μας έδωσες καταπληκτική πληροφόρηση.
    Θέλω να μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω τα σχόλια σου σε κάποιο newsletter που στέλνουμε.
    Θα ενδιαφέρει κόσμο!
    Τι λες;

    (Δεν θα αναφέρω όνομα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και βέβαια. Και αν ξέρω και κάτι άλλο που έχω προς το παρόν ξεχάσει, θα το προσθέσω εδώ. Σήμερα είναι ξανά η πέμπτη μέρα της δίαιτας για δεύτερη φορά.. και έχω να πω ότι εχτές ήπια μπύρα και έφαγα λίγα πατατάκια... στο σύνολο εχω χάσει 5 και άλλα 3.. =8!! Ξεκίνησα 71 και είμαι 63.
    Είμαι πολύ χαρουμενη. Δεν το συνιστώ, αλλά σας λέω ότι εγώ προσωπικά θα την κάνω τη δίαιτα για ενα μηνα χωρίς φρικαλεα πείνα... εγώ προσωπικά, κάνω τη δίαιτα όπως ανέφερα, με τους χυμούς μου και τον καφέ μου... και αν μια μέρα τη χαλάσω, όπως εχτες με τη μπύρα, την ξεκιναω από την αρχή.. οπότε σήμερα είχα μόνο φρούτα και χυμούς!! Να τονίσω επίσης, μια που το θυμήθηκα, ότι εάν τρώτε σωστά όλα αυτά που λέει η δίαιτα (και δεν έχετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας όπως έχει αναφερθει) δεν υπάρχει περίπτωση αδυναμίας ή υποτονίας. Αν υπάρξει, είναι άλλος ο λόγος (πχ όλη μέρα ένα αγγουρι δεν ειναι φαγητό...).
    Και επίσης, σε εμενα προσωπικά (δεν ξέρω γενικότερα αν ισχύει) με βοήθησε πάρα πολύ να ρυθμίσω τις ορμόνες μου λόγω πολυκυστικών.. οι γυναικες καταλαβαίνουν..

    Ευχομαι πραγματικά να βοήθησα.. νομίζω πως τη γνωρίζω αρκετά καλά τη δίαιτα αυτή...
    Αν μπορώ να βοηθήσω και σε κάτι άλλο, στη διάθεσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Περί ανέμων και υδάτων...

    Πραγματικά βοήθησες! Οι πληροφορίες που έδωσες είναι πολύτιμες και ομολογώ ότι έχω σχεδόν αποφασίσει να κάνω κι εγώ τη συγκεκριμένη δίαιτα, αλλά με τον δικό σου τρόπο.

    Φαίνεται ότι το κατέχεις καλά το θέμα και έχεις φέρει το πρόγραμμα στα μέτρα σου!

    Είμαι σίγουρη ότι βοήθησες πολύ κόσμο με όσα μας έγραψες.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK...
    --------------

    Καλησπέρα Γεωργία!

    Χαίρομαι που βοηθάω με τον τρόπο μου, σε κάτι που σε απασχολεί.

    Θέλω να θυμάσαι οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις τη δίαιτα για πάνω από 7 ημέρες!

    Τη συγκεκριμένη δίαιτα δεν την έφτιαξα εγώ, αλλά με βάση την έρευνα που έχω κάνει, έχει αποτελέσματα. Μην το παρακάνεις.

    Σχετικά με τον καφέ... Η φίλη αναγνώστρια που έγραψε τα σχόλια πιο πριν, πίνει καφέ με ζάχαρη, και χρησιμοποιεί και ελαιόλαδο...
    Πιες το καφεδάκι σου λοιπόν και μην σε αγχώνει.

    Περιμένω να μου πεις και τις δικές σου εντυπώσεις!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεία σας. Θα αρχίσω αύτη τη δίαιτα απο την δευτέρα. Θα ηθελα να ρωτίσω αν μπορώ να αντικαταστίσω τις μπανανες με καποιο αλλο φρούτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. στα λαχανικα συμπεριλαμβανονται και οι πατατες?
    Λαδι στα λαχανικα βαζουμε?
    Ευχαριστω πολυ.
    Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Ρούλα.
    Μη βάλεις πατάτες στην ημέρα των λαχανικών.
    Το ελαιόλαδο όμως, είναι οκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα.Μου τράβηξε και μένα το ενδιαφέρον η δίαιτα αυτή και την έχω ήδη ξεκινήσει.Το αλκοόλ δεν επιτρέπεται καθόλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα.

    Μην πίνετε αλκοόλ στην διάρκεια αυτής της εβδομάδας.
    Πρωταρχικός στόχος της δίαιτας αυτής είναι η αποτοξίνωση.
    Αν απασχολείτε το συκώτι σας με το αλκοόλ, δεν θα έχετε τα αποτελέσματα που περιμένετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα.Να ρωτήσω και εγώ κάτι;Θα ήθελα να κάνω την δίαιτα αλλά έχω θέμα με το γάλα. Αριάνι-ξινόγαλο,επιτρέπεται.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπορείς να δοκιμάσεις με ξινόγαλα. Φρόντισε μόνο να επιλέξεις κάποιο που να μήν έχει πολύ αλάτι, γιατί μερικές εταιρίες το προσθέτουν ώστε να έχει καλύτερη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα σας.Ευχαριστώ.Ωραία.Δεν γνώριζα ότι υπάρχει έξτρα αλάτι σε αυτά τα ροφήματα.Πιστεύω ότι αυτή η διατροφή των 7 ημερών θα με βοηθήσει για να κάνω ένα νέο ξεκίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή αρχή! Μετά μπορείτε να συνεχίσετε με κάτι πιο χαλαρό. Μην πιέσετε πολύ τον εαυτό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...