Το Πρόγραμμα Διατροφής Μου Για Υγεία, Ομορφιά Και Αδυνάτισμα

Κάθε φορά που παίρνω την απόφαση να ακολουθήσω μια δίαιτα, θέλω εκτός από το αδυνάτισμα. να πετύχω αποτελέσματα που αφορούν την οφορφιά και την υγεία μου.

Υγεία Ομορφιά Αδυνάτισμα


Θέλω δηλαδή να έχω τρία οφέλη με μία προσπάθεια. Να σας πω ένα μυστικό; Αν ακολουθήσετε ένα πολύ καλά προσεγμένο διατροφολόγιο, είναι σίγουρο ότι θα πετύχετε και στα τρία.

Ο λόγος είναι απλός. Αν διατρέφεστε σωστά, ο οργανισμός σας λειτουργεί πολύ καλύτερα και αυτό φαίνεται σχεδόν άμεσα, στο σώμα σας, το πρόσωπο σας και την ψυχολογία σας.

Νέα σελίδα με θέμα την ομορφιά, την υγεία και το αδυνάτισμα!


Με την ευκαιρία, θέλω να αναφέρω ότι σε λίγες μέρες θα δημοσιεύσω το πρώτο μου άρθρο σε έναν νέο και πολλά υποσχόμενο ιστότοπο, με θέματα που σίγουρα σας ενδιαφέρουν. Θα γράψω για το αδυνάτισμα βέβαια, αλλά το site περιέχει πολύ ενδιαφέρον υλικό που αφορά την υγεία και την ομορφιά.

Η ιστοσελίδα λέγεται YgeiaKaiOmorfia.gr και εύχομαι να έχει την αποδοχή του κόσμου που της αξίζει. Θα ήθελα πολύ να κάνετε μια επίσκεψη και να κοινοποιήσετε κάποιο από τα άρθρα μας. Θα σας περιμενω! :-)

Παρακάτω θα σας προτείνω μια ένα εύκολο πρόγραμμα που μοιάζοι με την χημική δίαιτα 7 ημερών και που το ακολούθησα πριν ένα χρόνο και λειτούργησε σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα.

Τι έτρωγα:


  • Ψάρια: όλα τα είδη των ψαριών ψητά, βραστά ή τηγανιτά και κονσέρβες ψαριών.
  • Κρέας: μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, πουλερικά, συκωταριές και γενικά όλα τα κρέατα, μαγειρεμένα με διάφορες συνταγές που μου άρεσαν, αλλά ποτέ δεν τα πανάρισα.
  • Λαχανικά: κουνουπίδι, μπρόκολο, σπανάκι, λάχανο, αγκινάρες, κολοκύθια, μελιτζάνες άγρια χόρτα και γενικά ότι λαχανικό μου τραβούσε την προσοχή στην λαϊκή. Στα λαχανικά δεν υπάρχει περιορισμός.
  • Αυγά: είχα καταναλώσει πολλά αυγά. Η πιο εύκολη και οικονομική λύση.
  • Σαλάτες: καλά στις σαλάτες έχω γίνει ειδική. Σαλάτα με μαρούλι, σπανάκι και ρόκα, ντοματοσαλάτα, παντζάρια, πιπεριές, σπαράγγια και ένας ατελείωτος συνδυασμός με νόστιμο αποτέλεσμα.

Τι έπινα: 


  • Πολύ νερό, τσάι, ρόφημα κακάο, καφέ, μόνο φυσικούς χυμούς και κανένα αναψυκτικό. Όλα αυτά χωρίς καθόλου ζάχαρη. 
  • Μερικές φορές έριχνα 1-2 σταγόνες στέβια.

Τι δεν έτρωγα:


Αυτή η δίαιτα δεν έχει καθόλου υδατάνθρακες. Δεν έτρωγα κανένα φρούτο, καθόλου ψωμί, γαλακτοκομικά, γλυκά, παγωτά, ρύζι, πατάτες, όσπρια και φυσικά ζυμαρικά.

Μόνο μία φορά την εβδομάδα, συνήθως την Κυριακή, έπαιρνα μια σοκολάτα με στέβια, έτσι για ανταμοιβή που είχα τηρήσει τους κανόνες τις δίαιτας όλη την εβδομάδα.

Ενδεικτικά θα σας αναφέρω το πρόγραμμα που ακολουθούσα

Πρωινό

  • Κάθε πρωί καφέ με στέβια
  • 2 φορές αυγά βραστά ή ομελέτα(2 αυγά ήταν αρκετά)
  • Τις υπόλοιπες ημέρες κοτόπουλο ή κρέας (κρατούσα φαγητό από την προηγούμενη στο ψυγείο) Δεκατιανό
  • Ένα αυγό, τις ημέρες που δεν το είχα συμπεριλάβει στο πρωινό μου Συνήθως διάφορα φρέσκα λαχανικά
  • Αγγούρι, κουνουπίδι, μπρόκολο με λίγο χυμό λεμονιού.

Μεσημεριανό

  • 2 φορές κοτόπουλο
  • 2 φορές μοσχάρι
  • 2 φορές χοιρινό
  • 1 φορά ψάρι
  • Σαν συνοδευτικό είχα σαλάτα ή χόρτα βραστά

Απογευματινό

  • Ρόφημα κακάο ή τσάι χωρίς ζάχαρη
  • Και ίσως λίγο αγγούρι ή ντομάτα(ανάλογα με την πείνα)
  • Βραδινό
  • Όπως το μεσημεριανό

Τις πρώτες ημέρες δυσκολεύτηκα λίγο, αλλά το ξεπέρασα γρήγορα και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω λιποδιαλυτικά χάπια για να με βοηθήσουν. Ακολουθώ ακόμα αυτό το πρόγραμμα, μου έχει γίνει πλέον συνήθεια. Έχω χάσει όλα τα περιττά κιλά, αισθάνομαι και είμαι υγιής.

Κάντε και εσείς το ίδιο με εμένα και να είστε σίγουρες πως θα εκπλαγείτε από τα οφέλη που θα αποκομίσετε τόσο για την υγεία σας όσο και για την εξωτερική σας εμφάνιση.

Πριν φύγετε, ρίξτε μια ματιά στο Forskolin Active και στις σταγόνες Eco Slim. Έχω γράψει αναλυτικά την γνώμη μου και δίνω συνδέσμους σε σελίδες τρίτων για να μάθετε περισσότερα. Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...