Οι Λογαριασμοί Μου στο Twitter Και Το Facebook

Γεια σας. Ελπίζω να περνάτε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το φετινό καλοκαίρι. Εγώ φρόντισα να το ρίξω λίγο έξω και πέρασαν αρκετές μέρες από την τελευταία μου ανάρτηση. Ήμουν πάντα κάπου εδώ γύρω όμως και φρόντιζα να κρατάω επαφή κυρίως με όσους με ακολουθούν στο twitter αλλά και σε όσους άφησαν μήνυμα στο blog μου.

Αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε κι εσείς στο twitter κάνοντας κλικ εδώ:

Είναι o λογαριασμός του EasyDiet4u.com όπως θα καταλάβατε, αλλά επειδή ο δημιουργός και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας έχει ως κύριο μέλημα του την εργασία του στο site, αλλά και στη δημιουργία ενός καινούριου, στη συντριπτική πλειοψηφία των μηνυμάτων, θα αναγνωρίσετε εμένα και τον τρόπο που εκφράζομαι.

Έχω επίσης ένα ενδιαφέρον νέο να μοιραστώ σήμερα μαζί σας. Ξεκίνησα έναν προσωπικό λογαριασμό στο facebook με σκοπό να έρθουμε όλοι λίγο πιο κοντά και να μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε όλες τις δυνατότητες του web 2.0, όπως λέγονται τα sites κοινωνικής δικτύωσης.

Θα αποδεχτώ όλα τα αιτήματα φιλίας που θα γίνουν στο λογαριασμό μου:

Σε λίγες μέρες θα φτιάξουμε και τη σελίδα του EasyDiet4u.com. Θα χαρώ ιδιαίτερα όμως αν μέχρι τότε με κάνετε φίλη σας στο Facebook.

Καλή συνέχεια σε όλους κάνουν ακόμα διακοπές και καλό κουράγιο σε όσους εργάζονται κανονικά. Θα κάνω πιο συχνές αναρτήσεις από εδώ και κάτω. Τέρμα το διάλειμμα!



8 σχόλια:

  1. Το ΒΑΣΙΚΟ είναι να περνάμε ΚΑΛΑ...

    όχι απλώς ΚΑΛΑ... μα ... ΥΠΕΡΟΧΑ...
    οι αναρτήσεις είναι στατικές αναφορες της ΖΩΗΣ..

    η ΔΡΑΣΗ είναι εκεί ΕΞΩ...
    Συμπορεύομαι με τις Βόλτες σου!!!

    Facebook δεν έχω...
    αν κάποια στιγμή θα το αποφασίσω θα σε επισκεφτώ ...

    Φιλάκι ... επιδόρπιο μεσημεριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω! Ευχαριστώ για το φιλάκι!
    Και μόνο που με επισκέπτεσαι εδώ, μου δίνει ιδιαίτερη χαρά!
    Φιλιά και από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που βλέπω να ανανεώνεις και αν ομορφαίνεις το χώρο αυτό!!! Είναι πολύ όμορφος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Μαράκι.
    Τώρα που θα χειμωνιάσει θα γράφω και πιο συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου μπαίνω τώρα να στείλω αίτημα φιλίας στο facebook και να σ' ακολουθήσω στο twitter!!
    :-)
    Καλό βράδυ και υπέροχη εβδομάδα να έχουμε :)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαστε τώρα και στο facebook φίλες!
    Θα τα λέμε Δήμητρα. Καλό βράδυ και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά Δήμητρα μου!

    Έχω "εξαφανιστεί" τον τελευταίο καιρό, αλλά επιστρέφω ανανεωμένη. Θα έχουμε πολλά να λέμε από τον καινούριο χρόνο.

    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...